14.58

du gör mig så sjukt ledsen. Även fast det inte är ditt fel
för det är det ju aldrig, så sårar det mig. Det gör sjukt ont inom mig
och det enda du gör är att le mot mig. du krossar mig gång på gång
och ändå skyller du på mig. du vet inte varför jag lider, för du försöker
inte förstå mig. du strör salt i mina osynliga sår och sen ger du mig
en käftsmäll. du tycker inte om mig på riktigt, förstår inte varför du inte
väljer att gå ifrån mig. tycker du om att se mig lida (?) samtidigt som du
stryker din hand mot min kind och torkar mina tårar så hugger du en kniv
i min rygg, ser mig i ögonen men min blick slås ner. du ger mig en kram
som du tror ska värma mig, istället så fryser jag. när mina tårar kommer
så blundar du, för du vill inte se. du vill inte veta att det är pga dig jag gråter.
du tar min hand och tar den mot ditt hjärta som inte slår längre. du visar
att det är pga mig det har stannat. ändå så ler du mot mig. jag vill inte se
du vill inte se, tittar upp mot himmeln och skriker ditt namn. men nu spelar
det ingen roll. för du hör mig ändå inte. 

/ elsa

Kommentarer
Postat av: Anonym

gumman? vadfan har hänt ..

2009-06-04 @ 15:10:31
Postat av: Elin

Vad har hänt ? :( <333

2009-06-04 @ 15:40:50
URL: http://sjalvsaker.blogg.se/
Postat av: Natalie

Vad har hänt, sötn? :o<3333

2009-06-04 @ 17:19:24
URL: http://nnattuue.blogg.se/
Postat av: evelina

vad har hänt gumman ? <333

du vet att jag finns här

jag älskar dig på riktigt

2009-06-04 @ 18:02:24
URL: http://wundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0