16.33




Ni som undrar. 


Ni som undrar över vad man kan göra för att få bra betyg. 
tänkte börja med att säga att i åttan hade jag tre enda G.
sen hade jag ig i resten av alla ämnerna. sket i skolan totalt
Men sen började jag tänka på min framtid & allt sånt dära
& det gjorde att jag kände att jag själv måste pretera bättre (!)
I början gav det absolut inga resultat och jag blev så besviken.
I Våran i nian hade jag ungefär 4 G och 2 VG. VAR SÅ NÖJD DÅ

Jag gav verkligen inte upp, och nu visar sig alla mina resultat.
Mvg i allting förutom matte, som jag fortfarande kämpar i. 
Dessutom fick jag diplom för " årets presation " . supernöjd.

Det man kan tänka på är att man kan om man vill. Försök (!)
även om skolan är piss, så jobba på det. Resulutaten kommer faktikst.
Ibland måst man kanske skippa den där kvällen med kompisar & sånt.
Det gäller att man själv har viljan att lära sig. då kommer det gå bra. 


Kommentarer
Postat av: s

jävligt fint skrivet. tack tack tack



<3

2009-06-18 @ 23:57:57
Postat av: Anonym

ey en kuk skriver om dig ( linnen.blogg.se )

2009-06-19 @ 16:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0