17.16



Den här texten ska gå ut till min soulmate.
Förstår om ni läsare inte orkar läsa den, men vet ni vad (?) den är inte till er. och vill ni inte läsa den, gör det inte. för den är bara till en enda speciell person i mitt liv. och han sitter just nu hemma hos sig, och kanske läser detta (?) det vet jag inte. fast det får jag nog reda på. för han kommer antagligen att ringa till mig efter att han har läst detta. Var ska jag börja (?) detta är inget slags skrivande bara för att få skriva av mig. Utan detta är för att jag är behövande för att säga detta till dig. Jag vet att jag ALLTID försöker att förklara för dig, när du är bredvid mig brukar jag alltid smeka ditt hår och viska i ditt öra att jag älskar dig. men det räcker inte! du är värd all min kärlek, plus all kärlek i hela världen. fast, ingen annan en jag får jag ge dig kärlek, även fast alla skulle vilja. Du ska veta att jag är så avundsjuk på dig! du har ett utséende som lyser upp hela världen. Du är som den finaste ängeln, fast nere på jorden dårå. Att se på dig, när du sover, att klappa dig på kinden och dra fingrarna genom ditt hår är det mest underbaraste mina ögon sett & det mjukaste mina fingrar rört vid. det är helt magiskt, känns som om vi svävar på moln när dina läppar snuddar mina, precis som i en underbar dröm. Jag vill alltid lägga mina läppar på dina för att sedan sluta ögonen och ge dig en underbar kyss. Då pirrar hela min mage, hela mitt sinne kan bara fokusera på hur mycket jag älskar dig och hur mycket jag älskar mitt liv. Älskling, du vet när vi går på stan eller utomhus, är det ofta många som ser på oss. och dem ler nästan alltid, för dem ser att jag är lycklig! jag vet det. dem ser att jag vill det här. jag vill gå och hålla din hand inför hela världen, jag vill att du ska hålla om mig så alla ser att vi två är en. du är verkligen den mest underbarste pojken som någonsin funnits. alla borde få uppleva samma kärlek som jag gör, då skulle alla vara lyckliga. Tyvär är det bara jag som har den möjligheten, och den kommer jag aldrig att skippa. kommer aldrig slänga bort mitt livs chans att kunna se en framtid. När vi ligger i gräset, du håller om mig och vi pratar om vilka tapeter vi ska när vi flyttar hemifrån, då förstår jag att det är på riktigt. att du vill ha mig föralltid. att det alltid ska vara du och jag, för ingenting kommer kunna förstöra det här, det vet jag. Genom allting, ger du mig skydd, du är min egna ängel, och jag är alltid skyddad under din kärlek & du ska veta att med handen på hjärtat svär jag att jag en dag så står vi tillsammans och säger " tack för 50 år tillsammans " vart än våran kärlek tar mig, vet jag att det kommer bli rätt.  


Kommentarer
Postat av: becca

jodå, jag orkade läsa den.jätte fin text ju :)

2009-06-24 @ 17:45:40
URL: http://bcuu.blogg.se/
Postat av: pernilla

skitfin text :)

det ni har är verkligen äkta kärlek (a) <33

2009-06-24 @ 19:12:37
URL: http://pperniilla.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag orkade läsa, (:

hoppas ni håller ihop för alltid. :D <33

2009-06-25 @ 12:52:39
Postat av: jasse

du är så jävla gullig!

2009-06-27 @ 00:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0