21.50

Ska upp TIDIGT imorgon, notera tidigt.
klockan 05.00 sätter jag väckarklockan

07.00 börjar mitt underbara jobb,  jag springer upp av glädje!
Inte riktigt. där efter så jobbar jag, har tre raster 2 & en halv timme
samman lagt, är så glad för att det är så långt.
inte riktigt.
Sen slutar jag vid fyra, kan man bli gladare efter 8 timmars arbete (?)
inte riktigt. Men jag står ut, jag försöker verkligen tänka positivt (!)
jag menar, tänk dem som får tömma dass varje dag, väldigt äckligt.

Min pojkvän räddar min vecka, han kommer varje dag till mig efter
att sin " kvinna " slitit som en " man " på jobbet. halleluljah trash
Han sover även hos mig, det kommer bli det enda bra med veckan.

Godnight baby.



Kommentarer
Postat av: a

DU SKRIVER SÅ JÄVLA BRA ELSA! HAHA, så roligt & ändå inte så mycket så man inte pallar läsa! du är den bästa bloggaren, jag lovar! du kommer bli stoR!

2009-06-21 @ 21:53:43
Postat av: filippa

JÄTTEVACKRA BILDER PÅ DIG & DIN POJKVÄN ! ååå, jag dör ! är så avundsjuk

2009-06-21 @ 21:57:17
Postat av: evelina

älskling skit fina bilder hoppas du haft en underbar midsommar. saknar dig till tusen, vi måste ta och ses snart. älskardej!

2009-06-22 @ 00:35:25
URL: http://wundel.blogg.se/
Postat av: Anonym

NI TAR SÅ JÄVLA VACKRA BILDER.

din blogg är så jävla ägande! <3

2009-06-22 @ 05:11:50
Postat av: Linabah

Ni är otroligt söta tillsammans! <3:)

2009-06-22 @ 21:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0