22.26

Hejsan alla mina sötaste läsare.
är väldigt glad idag, för mitt underbaraste sommarlov startar idag 26/6.
Dagen började klockan fem & min pojkvän sov hos mig då, tungt det
var att stiga upp själv. Städade hela dagen och packade små saker,
grymt tråkigt. Men visst är det sant att man ska lida den allra sista dan.

Senare. mötte min pojkvän upp mig hemma hos mig, packade lite &
sen drog vi hem till honom där jag somnade direkt efter en skön massage.
Det var mysigt, och nu är jag trött igen. klockan 22.23, skönt med sovmorgon.

Imorgon kärare läsare.
Kan ni ta en tur in till stan, för att träffa oss (?) haha. Min pojkvän kommer ha
den sötaste tröjan i världen där det står " jag hjärta min flickvän sedan 6/2 -08 "
har jag bestämt. så det går inte att missa. Det kommer bli en jättevarm dag.
Och jag ska se till att handla väldigt mycket roliga små sötsaker till garderoben.

bild från motala 2009.


Kommentarer
Postat av: evelina

saknar dig gumman <333

2009-06-27 @ 00:37:23
URL: http://wundel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0