23.11

Uppdate igen sötnosar.
Nu kanske ni undrar vart vi tog vägen ikväll, och det kan jag säga er.
Vi tog bussen till spånga först, därefter åkte vi till bromma. Böt till
buss mot solna, efter det tog vi tunnelbanan till rådmansgatan & böt
till ersättningsbuss mot stan. Sen var vi i stan och gick och mös massa.
Tog tunnelbanan mot vällingby. Och nu är vi hemma igen, nu ska vi mysa.


Nu ska jag berätta en sak för er, min pojkvän gjorde " klottermålningar "
på väggar och sånt förut. Nu har han bestämt sig för att han ska göra en
åt mig, ute någonstans. Skriva stort rasmus hjärta elsa 6/4 - 08 typ.
Är superglad för det, för då kommer det synas överallt. Mer får ni veta
senare. Och jag kommer självaklart att ta en bild på det också.

här är en bild på när vi var i stan idag,
I can feel summer baby. sjukt underbart



Kommentarer
Postat av: evelina

sv: jaha haha men vad bra! :D tack så mycket, ni två är jättefina tillsammans :)

2009-06-28 @ 23:13:05
URL: http://evelinakroon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0