23.21

Godnatt bloggen.
Tänkte uppdatera lite om min kväll den 27/6, just so you know.
Åkte in till gamla stan först, träffade evelina & hennes kompis.
sen käkade vi lite och därefter åkte vi in till stan, gick runt lite.
Sen efter de bestämde vi oss för att åka buss hela vägen hem,
så vi tog tunnelbana sen buss från solna C. jätteskönt vare ju.

Det känns lite roligt att folk känner igen mig & min pojkvän.
kanske var för att älskling hade på sig en jättesöt tröja (?)
Hur som helst, det var en mysig kväll, sommarlov på riktigt.

Imorgon, ska vi bara ligga hemma och sola och ta det lugnt.
Har inte speciella planer för oss men det kommer säkert bli bra.
Godnatt på er mina sötaste läsare, uppdaterar mer imorgon! puss

Dagens outfit.
vit tunika/klänning - bikbok
skärp - veromoda
skor - din sko.
väska - bianco



Kommentarer
Postat av: anna

Hej Elsa-världens-bästa-bloggare !

Tack för en blogg som man alltid blir glad av att läsa !

Du och din pojkvän passar perfekt ihop.

Och var dig själv. Lyssna inte på vad dom andra säger.

Kram på dig !

2009-06-27 @ 23:38:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0