19.22

Folk undrar hur min underbara helg har vart, er önskan är min lag.
tänkte berätta lite om mina fyra dagar i midsommar, intressant (?)






Dagen vi kom. Började md att vi packade upp lite saker
gick och la oss väldigt tidigt, eller kanske runt tolv (?)
innan vi somnade kollade vi på film. Ingen aning vilken


Midssomardagen. Vaknade runt tolv ungefär, följde med mammi
in te österby " stan " eller köpcentrum. Där köpte vi lite gott & sen
även hyrde vi två filmer. Sen åkte vi tillbaka till min stuga, och lekte
lite. Åt jättegod middag & spelade kubb med min " normala " släkt.
Kollade på dem sämsta filmerna ngnsin. och sov jättegott efter det!




Lägg inte märke till min fina ordning bland dagarna, omg.
Här mös vi bara hela dagen. tog det lugnt & cyklade lite
i skogen, tog massa fina bilder. Blev bitna av äckliga myggor
& sen sov vi också jättegott. Jag gjorde iallfall, varmt som faan.

sen söndag åkte vi hem.


Kommentarer
Postat av: Anonym

härligt!

2009-06-21 @ 22:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0