11/5

godmorgon snyggingar, vad söt du är idag (!) 
imorse ringde min älskling och väckte mig klockan sju, bättre start på dagen.
sen så gick jag upp & duschade, men som vanligt somnade jag i soffan, gasch.

ska snart in till stan och möta upp sofia och käka mat me henne på chagall,
sen har jag spanska, historia , och naturkunskap. sen blir det träff med bebis.
vi ska hem till mig, och så. ska plugga lite matte idag, så jag känner mig säker!
annars då? det händer inte så mycket! ska fixa mig nu sen blir det u-town. lalala




Kommentarer
Postat av: en beundrare

du går på jensen va? :) kan du inte berätta lite om den skolan, tänkte söka dit nämligen :) <333

2009-05-11 @ 10:38:19
Postat av: emma

jag valde också jensen, kan u inte berätta lite :D <33333

2009-05-11 @ 10:48:23
Postat av: viola

hur många år är du egentligen?du ch din kille är värkligen fina tsm men jag har den bästa svär haha :P

2009-05-11 @ 16:25:06
URL: http://violasyster.blogg.se/
Postat av: anonym :)

vad heter låten du har på din blogg? :$

2009-05-11 @ 19:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0