13/5

ni kanske tycker jag har vart väldigt dålig på att uppdatera på sistone (?)
guess so, men private life before blogg. hälsan före bloggen, that's it.
haft lite jobbiga problem med saker&ting. som alla kanske tror är rasmus.
så äre bara inte, visst har vi bråkat. men jag älskar honom, tror på ett alltid. 

hur som helst, han ska sova här i natt. vilket ängel, vi ska prata igenom allt.
försöka att lösa den svåra delen tillsammans och fortsätta som ett lyckligt par.
för det är precis det jag vill. och jag hoppas på mer än allt att han vill det också!

ska till skolan nu, skriva ett nationellt prov i matte. inte taggad alls, matte liksom?
no way elsa, you fail. men ska till skolan och försöka, man kan ju hoppas lite ,,




älskling de får inte ta slut efter nästan 14 månader. du är allting jag har.

Kommentarer
Postat av: Danni

asså seriöst, det ska vara ni två ? :( jag blir fan ledsen ananrs. ni var & är paret perfekt! <3

2009-05-13 @ 05:47:49
Postat av: rasmus

det är alltid vi älskling! <3 jag kommer till dig idag, då kommer jag springa mot dig och krama om dig. Jag kommer krama dig så hårt gumman, jag älskar dig föralltid. Släpper aldrig taget om dig min kärlek, du är min enda ! <3

2009-05-13 @ 08:24:41
URL: http://mestelsa.blogg.se/
Postat av: sara

ÅÅÅ. DET MÅSTE VARA NI TVÅ!

2009-05-13 @ 16:10:58
Postat av: e

om rasmus dumpar dig är han blind ..

2009-05-13 @ 16:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0