20.27



jag har fått ett par frågor om mitt gymnasium jag går på, och här har ni svar.
jag går på jensen gymnasium första året, och det är en superbra skola! 
vi har pp & mt varje dag. pp = pedagogisk promenad & mt = mental träning.
man går en promena varje dag, bryter en lektion för att kunna ta luft osv.
mental träning går till att man lyssnar på musik & sitter och blundar.
folk kanske tror att mt är bara psykad skit, men mental träning innan ett prov
är fan det bästa man kan ha. jag kan prestera bättre! och jensen har hjälpt mig
så otroligt mycket. nu har jag mvg i alla ämnen, förutom matte! kämpar fortfarande.
lärarna är på topp, och man har mycket sammarbetsövningar, men jag trivs verkligen.
dessutom har dom ett koncept att allting ska vara rent & fräscht och öppet. 
så det är väldigt mycket fönster, och känslan och trivseln blir mycket mycket härligare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0