10/11

Sitter och diggar lite musik nu på morgonen.
Idag är det idrottsdag på fyrishov med hela skolan så ska dit nu.
Juste, jag har hittat en julklapp som jag ska köpa åt Rasmus nu!
Jag är glad att jag fann den i tid, så ska köpa den efter skolan.

Juste, är jag den enda som tyckte att twiiliight sög riktigt mycket? 
förlåt alla twiiliight - fans men jag tycker att filmen bara handlade om
små drakar, vampyrer som sprang omkring och precis lärt sig the word
love .. Nej! men liksom sånt där med fantasifilmer är inte riktigt min grejj.
Ta bara dom andra exmepel som finns : Glasögon Harry, Sagan om en ring, 
hur intressant låter titeln, " sagan om ringen " haha. Som när man va liten
bara " sagan om huset " Eller kanske, " Narnia " då några barn kliver in
i sin garderob och så ser dom ett helt nytt land. Otroligt intressant? hahaha.

Nej, nu ska jag gå till tåget! har brottom? haha.  
detta är the one and only for me, Disney stay good.


Kommentarer
Postat av: Anna

haha jag föredrar aladin :P <3333

2009-11-10 @ 13:26:39
URL: http://mostofme.blogg.se/
Postat av: Johanna

Elsa, jag ogillar twilight skarpt jag med , så fånig. Håll koll på mobilen ;)

2009-11-10 @ 16:27:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0