14/11

Goddag bloggen.
Jag har inte uppdaterat på länge, jag vet!
men jag ska bli bättre.
Det här med att jag lägger ut bilder på varje inlägg som jag redan lagt
ut förut beror på att jag tycker dom är så fina.
Men som ni vill så ska jag
börja ta bilder på min vardag, även fast dom bilderna inte kanske blir så
himla fina så ska jag göra det! så från & med idag ska jag bli bättre på nya
bilder. Bara det att jag inte är så bra på att ta bilder? men jag ska bli det.

Hur som helst
sitter jag här hemma med älskling, var nyss och tog vaccinet mot svinis &
det gick faktikst bra! känner mig ganska lugn nu! Ska hem till honom &så
och där ska vi plugga! förövrigt så ska jag bättra mig i bloggen nu! ses sen.


Kommentarer
Postat av: diana'

fin bild!

ja , du borde ta mer bilde rpå din vardag..

outfits, osv. Din blogg blir mkt mer intressant då tycker jag! Ha en bra dag, puss.

2009-11-14 @ 15:31:24
URL: http://dejaneh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0