22.08

pratar i tellefon med min pojkvän för tillfället 
och har pluggat hela dagen ända sedan sex då jag kom hem.
Ah, min lilla sötnos sa nyss att han hälsar till alla där ute & att han tycker
att tår är väldigt fula. (förutom mina tår då) Förlåt för dålig uppdates som
sagt men så kommer det se ut tills nästa vecka för att jag har en uppsats
& massa annat att skriva om som är mycket mycket stort som kommer ta
mycket av min fritid. Men tack till alla söta läsare som fortfarande stannar
kvar & läser min blogg ändå! det gör så jag vill fortsätta skriva för eran skull.

ska gå & lägga mig nu,
det är en stor dag imorgon?
" citerat av guden elsa " 
eller? 

this is den snyggaste.

Kommentarer
Postat av: Emma

ni är så söta :)

2009-11-17 @ 23:09:34
URL: http://emmahannas.blogg.se/
Postat av: Danni

0736545508!!!!!<333333 :) radera kommentaren när du tagit den bby!

2009-11-17 @ 23:09:40
URL: http://danielakromm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0