11.55

Jag har datakunskap och klockan är 11.45, inte okej!
Jag är hungrig & trött och nu ska jag även försöka få in lite
datakunskap i huvudet vilket inte funkar bra i huvudtaget.
Vi pratar om upphovsrätt, det är sjukt jävla tråkigt verkligen.

Idag ska jag hem till min älskling efter skolan & plugga historia!
smsade honom i morse och sa att jag ville tralla hem till honom,
och det var en otroligt bra idé tyckte han också. Så nu blire så

Nicolas pratar om hur bad det är att ladda ner musik & bilder på nätet.
no way! det gör jag ej. Så känner mig duktig att jag inte gör något sånt.
eller ..      nej nu ska jag anstränga mig mera! Puss på rumpan sötnos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken linje går du?

2009-09-07 @ 14:47:26
Postat av: nanna

elsa!!! älskar din låt på din blogg! vad heter den!? tacksam för svar<3

2009-09-07 @ 15:33:05
Postat av: em'

din blogg är bäst, så är det bara.

2009-09-07 @ 19:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0