12.57

  • Människor som tror dom startar en trend. Precis!
    folk som säger att dem var först med si & så och alla följer dem.
    Blir så irriterad! vadå följer er? ska alla sveriges befolkning ha
    följt en människa som köpt en viss sak? tror inte det va.

  • Knivsta. tio minuter från uppsala & te år från sthlm, nästan?
    ngn som ens vart i knivsta om man inte bor där, no way.
    en liten byhåla fullt av skitsnack. Alla känner alla? kanske det.

  • Mycket plugg. Verkligen! hade hur mycket plugg förra veckan
    & den här veckan blir säkert mycket värre. Blir så skoltrött!

  • Amirs blogg. I början tyckte jag om den, tyckte han var tuff
    som körde sitt eget race. Men nu på senaste tiden stör jag mig
    bara på den. Vet inte riktigt varför? men jag gör bara det. diss

  • Amanda VAR DET. behöver inte säga något mer en diss diss diss.
    bruden är så otroligt korkad & spelar så dåligt. ute listan direkt stumpan

  • Pojkvän. det finns inget bättre än att ha haft en jobbig skoldag
    komma hem och träffa sin älskling, mysa och bara ta det lungt.

  • Hösten. vet att många hatar hösten men inte jag? Jag tycker det
    är mysigt med söta jackor & fina små koftor. Det är riktig höst det

  • Jensen gymnasium. älskar den skolan. super bra & superbra 
    lärare.
    Finns inget mer att säga än att du begår ett misstag som
    inte väljer den skolan.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

ahha :D <33333

2009-09-20 @ 13:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0