14.45

sug på uppdate idag.
har pluggat & vart med älsklingen idag & han åkte hem för jag
måste plugga yttligare själv! för jag kan inte koncentrera mig då.
Ska iväg snart. dags att fixa mig & välja kläder och sånt! trevlans

Juste. det var för någon dag sen så var jag med på ettornas geografi
lektion för jag skulle plugga matte! det var lite kul & se hur alla kollade
snett och tänkte typ " fan, nu vågar vi inte prata " vilket var så sant &så.
Ingen räckte upp handen så tillslut fick jag göra det? jag som redan läst
kursen en gång. Min lärare tröttnade på mig en aning känns det som(?)

Onödig sak att ta upp kanske? men jag har ingenting att skriva om?
skriver mera senare. NEJ! min pojkväns data är sönder, så uppdate imrg.



Kommentarer
Postat av: a

Jätte fin blogg! Vad tycks om min? =)

2009-09-26 @ 15:45:16
URL: http://amkm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0