15.18



Ä L S K L I N G
vill tacka för helgen, den har verkligen vart helt underbar & mysig.
och allting är så superbra mellan dig & mig nu så nu kan jag äntligen
må bra igen. Är verkligen inte hel utan dig älskling! och bråka med dig
är det värsta som finns. Du är min allra bästa vän älskling & det är så.
Du och jag genom allting, finns inga hinder. Jag älskar det vi har tsm
Jag älskar när du pussar mig på morgonen tills jag vaknar & säger
" godmorgon älskling, sovigt gott? " det är det absolut bästa sättet att
vakna på. Dina kyssar får mig att rysa, och ditt léende får mig att förstå
att allting är sant. Du vattnar rosen i mitt hjärta när vi ser på varandra.
rasmus hjärta elsa. det låter så rätt för mig! allting för min älskling


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja behöver din hjälp!! Du och din pojkvän har ju gått igenom så mycket.. och din blogg är väldigt inspererande, men ja vet inte vad ja ska göra...



I sommras träffade jag en kille, vi gillar båda varnandra JÄTTE mycket, men för det första så bor han 40 mil här ifrån OCh ja vet inte om han skulle vilja vara mer än bara kompisar!!?!??!

Vad ska ja göra? :O



Skulle verkligen uppskata om du svarade! :S

2009-09-20 @ 16:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0