15.38

breaking benjamin - diary of janes
den efterläntade låten finns i era händer nu!

Sitter med historia - häftet just nu & försöker förstå något av alla
tusen frågor som vi fick idag. Blev inget rasmus idag, har för mycket
att göra. Det är så tråkigt att ha mycket att göra. Men livet är tråkigt

En rolig sak som ni borde kolla in är : http://linnen.blogg.se/
En patetisk liten brutta som försöker att leka mig. no life, annars? 
Men vi hörs. nu är det inte många dagar till jag fyller år också! 


Kommentarer
Postat av: elsas pojkvän

Älskling det var synd att du inte kunde komma till mig idag :( jag saknar dig verkligen! Hoppas det har gått bra med ditt plugg, jag längtar så otroligt mycket efter dig. Du är allting för mig hjärtat. Jag älskar dig <3

2009-09-07 @ 20:55:48
Postat av: Anonym

älskar bilden

2009-09-07 @ 20:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0