16.42

Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma.
Idag ska vi bara ta det lungt. Jag måste plugga & det är hemskt!
plugga på sin födelsedag känns inte okey, men livet är tungt.

IMORGON ska min kära pojkvän överraska mig HELA dagen!
vi ska åka ngnstanns & göra något, fast jag vet inte än vad.
Det får vi ta & se imorgon, ni vill väll veta det ellerhur läsare?

alla i skolan kom ihåg min födelsedag. Sen körde ekonomi en 
fin födelsedagslåt med filip som gittarspelare. Vackert? njae.
men tanken som räknas. Tack för det, nu ska jag dra! PUSS 

tess är bäst my new homie. puss på dig sötnos

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh! vad fiint att han kommer göra en översaskningsdag ! fett bra ! <33

2009-09-11 @ 17:53:13
Postat av: elina

håller på byta header på min blogg och behöver lite hjälp, har sån grym beslutångest, help ? :)

sjukt fin blogg, kram!

2009-09-11 @ 19:18:07
URL: http://elinawikman.blogg.se/
Postat av: Julia FOTOBLOGG!

GRATTIS :D <3

2009-09-12 @ 00:07:08
URL: http://jlw.blogg.se/
Postat av: sabina

grattis :)

2009-09-12 @ 00:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0