16.57

  • Var emo förut. ni som följt min blogg ett tag vet att jag skrivit det fört
    men jag det var ungefär när jag gick i sjuan. oh my!
  • Jag har ticks. ja, ni vet vad det är! man har en sak man måste göra typ
    tusen gånger per dag! och nu är det skitjobbigt.
  • Tvångstankar. det lider jag också av! det tar fem minuter för mig att gå
    till skolan för jag måste hela tiden gå tillbaka och tusen gånger och kolla
    om jag låst dörren. Vet att jag gjort det, men det blir bara så! jobbigt det
  • Är svartsjuk. något otroligt svartsjuk! ni som känner mig vet vad jag
    menar med det!
  • Dricker eller röker inte. något jag är imot! att röka = bajs & att dricka
    är något jag gjorde förut. No more!
  • I åttan hade jag ig i allting förutom ett ämne, nu - mvg i allt.
    precis! i åttan hade jag ig i allting förutom svenska, sket i skolan totalt
    & brydde mig inte det minsta. Nu är det helt tvärt om! jobbade upp mig.
  • Har nästan svart hår. jag har typ det? fast jag har brunt hår nu ju.
    funderar på att färga tillbaka, men jag trivs i det som jag har nu faktikst.
  • Tycker att korv är det värsta. finns inget äckligare en korv! världens
    äckligaste mat.
  • Äter inte kanter på mackor. precis som en bebis, men detta är sant.
    kan inte äta kanter, det är grymt äckligt på riktigt faktikst.
  • Jag & min pojkvän var bästa vänner innan vi vart tsm.
    så vare faktikst! vi var världens bästa vänner, snackade med varandra 24
    & sa jämt saker som " jag älskar dig bästis, kommer alltid vara du&jag"
    & "du & jag, föralltid - du är mitt allt bästa vän" & umgicks som bästisar.
  • Dissar fb. hatar facebok & dissar det så himla hårt, vet att alla kommer
    tänka typ " äh fyfan, facebook = life, fuck you" men right back on you,
    facebook in your face bitch, hö-hö-hö.

Kommentarer
Postat av: Jm

Otroligt att ni var bästavänner innan. En sådan relation som övergår till kärlek är underbart. Jag har också varit med om det, men tyvärr så slutade det i bråk. Glad för din skull, även fast jag inte känner dig :)

2009-09-25 @ 22:33:16
URL: http://maluwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0