18.02

sitter och tänker på sommaren.
sommaren tillsammans med dig, när vi var på franska riveran.
det var underbart. fast det var någonting som hände då, det är svårt
att beskriva. lyssnar på låten jag lyssnade på just då, den får mig att
tänka på vad vi gick igenom då. det var hemskt! kom ihåg när jag
du sprang ifrån mig & var borta jättelänge & jag var så rädd. Jag
mådde så dåligt, hur kunde vi förstöra våran utomlandsresa tsm?
& när jag fick tag i dig igen, fick jag dig aldrig. aldrig som förut.
du hade blivigt någon annan. Du gjorde mig rädd, när vi kom hem
bråkade vi igen. Du ville vara själv & det gjorde så ont i mig.
Men vi hittade tibax till varandra. Jag ångrar alla dagar från den
dagen vi var i franrike rasmus.
Hoppas vi kan göra allting bra nu.


Kommentarer
Postat av: F

ni är så jävla söta, hoppas det blir bra igen ♥

2009-09-27 @ 02:18:46
URL: http://fannyhoflingg.blogg.se/
Postat av: evelina

jag saknar dig bästavän

2009-09-28 @ 07:12:20
URL: http://livingforthenight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0