18.14

Saker jag hunnit med att göra idag;

Vaknat upp bredvid älskling! Mös & hade kul.
Kollat på eva & adam - fyra födelsedagar & ett fjäsko!
Ätit chokladbolloar som mammi bakat åt oss två.
Valt kläder till imorgon, yes! det gör jag alltid.
Sagt hejdå till älsklingen som åkt hem. alltid lika jobbigt!
Sprungit, Jag är så jäkla duktigt! sprang idag, känner mig bra!
Damsugit och städat, mitt rum är så jäkla snyggt nu! ohlala.
Packat i allting till imorgon, Skolan imorgon. Inte taggad?
Duschat/badat, rakat alla ställen som finns & badade faktikst.
Uppdaterat det här inlägget, Yes. detta är viktigt för er läsare


Kommentarer
Postat av: Anonym

Inte för att vara dryg men det stavas inte orginal det stavas original , i din header alltså :)

2009-09-06 @ 20:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0