18.16


Ja behöver din hjälp!! Du och din pojkvän har ju gått igenom så mycket.. och din blogg är väldigt inspererande, men ja vet inte vad ja ska göra...

I sommras träffade jag en kille, vi gillar båda varnandra JÄTTE mycket, men för det första så bor han 40 mil här ifrån OCh ja vet inte om han skulle vilja vara mer än bara kompisar!!?!??!
Vad ska ja göra? :O /
Hanna

svar: okej, självklart jag försöka hjälpa dig. Att du är osäker är
helt naturligt. Du kanske inte vet exakt vad du känner för honom
osv. Ta ett tag på dig att tänka, så du inte gör något misstag.
Vad känner du egentligen för den här killen (?) känns han rätt?
det kan ta ett tag innan man verkligen känner sig säker men
det är bättre att det tar sin tid än att du gör något du kommer
att ångra. Sen förstår jag också att skillnaden mellan vart ni
bor också påverkar! Det leder ju till att det kan vara dyrt att
ta sig till varandra & det kan ju också bli ett problem! med
tanke på att ni inte alls kommer kunna träffas lika ofta.
Men låt inte bara det ta över dina känslor, om du tycker
om honom så satsa på det. Prata ut med honom som du
känner också & prata om vad han tycker om avståndet
mellan er två? Är han villig att satsa på något? fråga och
va inte rädd för att ge dig själv tid till att tänka vad du vill.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack så mycket ;)

2009-09-20 @ 18:47:17
Postat av: Anonym

Jag hade samma problem. Men bara det att vi bara kunde ses 1-2 ggr per år, vi hade för mycket att göra helt enkelt. Tror du det funkar då? Menar bara allmänt nu, för jag är inte tillsammans med killen längre, pga att jag tappade känslor för att vi inte träffades på överdrivet länge. Men jag undrar om det kan funka ändå om man verkligen vill?

2009-09-21 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0