20.51


Hejsan underbara läsare. Mitt tangenbord blinkar rött just nu,
det betyder att den behöver byta batterier vilket är störande! aja.
Nu är det redan bytt & klart så nu kan jag skriva lite mera om dagen.

Började kvart över elva med spanska, yes läser spanska faktikst!
hola me llamo elsa, vivo en knivsta soy de suecia (ellerinte?) felstavat
Fortsätta där efter med matte & sen samhällskunskap som var lite knäpp!
Sen kom min pojkvän med blommor & choklad till mig? so cute he is.
Vi mös galet & därefter så pratade vi bara genom massa saker osv osv.

Nu gäller plugget för min del, alltså inte skolan utan skolplugget? you know!
Historia redovisning imorgon. PLUS VI HAR SKOLFOTTO IMORGON!
Jag älskar att inte vara med på skolfotto känner mig så konstig & ustickande?
ELLER? Jag ska hur som helst vara med och inte svika therese? maybe baby.
Så min uppdatering sög idag, Imorgon kommer den också sug. Sorry sötnosar


Kommentarer
Postat av: ' caroline anette

va heter den där teckenstilen?:)

2009-10-03 @ 16:34:20
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0