från din pojkvän

För er som inte vet så har jag nyss upplevt den underbaraste helgen
i mitt liv! Eller, den allra underbaraste var när jag och min älskling
blev tillsammans, men den här var riktigt nära lika underbar! Precis
som alla dagar vi delar gumman.

Jag uppskattar till tusen procentatt jag får dela mitt liv med dig.
Hoppas du uppskattar mig också hjärtat. Det vi har är unbreakable,
ingenting kan någonsin förstöra oss. Jag är säker på vad jag vill och
vart jag än vänder mig eller vad jag än gör så kan jag höra mitt
hjärta ropa ditt namn. Du ger mig någonting som är starkare än
äkta kärlek. Hoppas jag alltid kan visa min kärlek för dig hjärtat,
för det är det starkaste som finns

Jag älskar dig min älskade flickvän
6/4 -08, början på vårt föralltid <3


Kommentarer
Postat av: Emma

GUD VAD SÖT DU ÄR MOT ELSA RASMUS!

2009-09-06 @ 21:55:56
Postat av: diana'

sååå söööött ! :D

2009-09-09 @ 18:59:03
URL: http://dmnf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0