från rasmus

Hejsan allesammans ! Det är rasmus, elsas pojkvän som skriver.
När jag nyss öppnade min dator möttes jag av en underbart lapp
där det stod: Jag älskar dig Rasmus, tack för den bästa
födelsedagspresenten; att jag fortfarande har kvar dig. Du är
finast för mig! /Alltid Din.

TACK älskling! Det gjorde mig verkligen glad och nu vill jag skriva
ett litet inlägg här för att göra dig glad också! Helgen blev inte
precis som vi hade tänkt, pga av plugg och lite annat. Så därför
spar jag min överraskning till nästa helg och firar dig lite mer
då istället. Hur som helst så hade jag det underbart med dig i
helgen, precis som alltid! Jag blir glad av att vara med dig och det
blev jag nu också baby. Det var mysigt att få vara ensamma och
ta det lugnt. Jag hoppas att du kunde njuta också min kärlek.

Om den bästa födelsedagspresenten som finns är att du får ha
mig kvar så lovar jag dig att du kommer bli lika lycklig varje
födelsedag, genom hela ditt liv. För du kommer alltid att ha mig
kvar, hur många år du än fyller. Jag älskar dig min underbara
flickvän <3


Kommentarer
Postat av: anna

Asså guud ! Elsa du är en lycko lotta ! Tur för dej att du har honom ! <33

2009-09-13 @ 19:52:36
URL: http://mostofmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0