18.43



hur gamla är du och din pojkvän ? :)
vi båda är 16 år

hur länge har du&din pojkvän varit tsm ?
17 månader imorgon!

hur blev du och rasmus ihop? =)
jadu! vi var bästa vänner innan & sen fick vi känslor för varandra.

Är du oskuld?
gissa själv

Har du fått din mens? Isåfall, när fick du den ungefär?
jag fick min mens i sjuan faktikst.

Vilka bloggar läser du mest?
läser kissie, dessie, paow amir som dem flesta. Sen vänners bloggar!

Hur många besökare har du i genomsnitt per dag?
Har runt 500-600 unika läsare varje dag.

Vad är det pinsammaste du gjort i hela ditt liv?
Kommer inte ihåg något speciellt faktikst, händer pinsama saker
ganska ofta i mitt liv.

Vem vet mest om dig?
min mamma & min pojkvän

Hur gamla är dina föräldrar?
dem är typ 45 & 51 tror jag, ingen bra koll där!

Vilken skostorlek?
har typ minifötter, har 36 & ibland 37

Hur många har du kysst/strulat med?
en på riktigt.

hur får ni så bra bilder? o vad har ni för kamera? :)
Jag vet inte, haha vi kommer bara på bra ställen att ta på!
bilderna liknar varandra ganska mycket, tycker att fina ställen är viktigare!
Använder en nikon kamera ingen aning vad det är för modell faktikst.

badar rasmus och du neck tillsammans ?
Ja klart vi gör? haha, jag sitter inte med bikini & han badshorts i badkaret?

Hejsan , Jag vill värkligen veta hur du blev så bra i skolan,
Jag har jätte svårt att säga nej till t.ex en kompis om han/hon
vill hitta på nått , fast att jga har läxor! Vill ha nått bra tips satt
man hinner allt ? Elr ja kanske inte allt men ja du kanske fattar ?
Alltså det gäller väll bara att säga ifrån? vet inte riktigt hur jag ska förklara
det bättre? Säg typ att, nej jag måste plugga idag osv. Om man är en riktig
kompis fattar man det.

kan inte du lägga upp bilder sen din fjortis tid? :)
Har dem tyvär på min förra data samma med emo bilderna också!

hur gammal var du när du tappa oskulden:)?
Jag var 15 år!

är rasmus din första kärlek?
Vi säger alltid att vi är varandras första, han har inte haft någon riktig
innan mig & jag har inte haft någon riktig innan honom! så ja det är han.

vet dina föräldrar om dej och rasmus?
haha ja vi har vart tsm i snart 1,5 år & vart bästa vänner innan.
Våra föräldrar känner varandra bra, så ja klart dem vet det! haha.

om du nu har förlorat oskulden vet dina och
rasmus föräldrar om det?
Ja mamma hjälpte mig med preventimedel.

Vilken klädstorlek har du?
Jag har small, ibland xs & annars st 34 - 36

har du varit gravid någon gång?
nej 100 % ärlig, det har jag faktikst inte.

dricker du alkohol?
Nej det gör jag inte, har kul utan alkohol.

har du testat röka?
Nej jag har aldrig testat att röka! kommer aldrig det heller.
Det är bara onödigt & slöseri med pengar.

har du testat knark?
NO WAY!

vad brukar du och rasmus göra när ni är med varandra?
Vi brukar göra allting, umgås & hitta på roliga saker osv osv.

har du tid för dina vänner fast du har pojkvän?
Ja det har jag verkligen.

brukar du tröttna på ramus?
Om man umgåtts skitmycket, som i sommras! då blev man lite
irriterad på varandra, så ja det händer ibland.

vad är det bästa med rasmus?
Att han är bäst, han är romantisk & han passar mig så jävla bra.

vad gjorde ni första dagen ni blev tsm(du & rasmus)
Vi bestämde det när vi inte var med varandra att vi är tsm!
& så fort vi träffades så var i stan kommer jag ihåg & jag handlade
hairspray tror jag! & så satt vi på trappan i gallerian (sthlm) haha.

hur många ggr har du vart kär p riktigt?
Bara en endaste gång.

hur länge höll dina andra förhållande?
Har inte haft några andra förhållanden.

har rasmus syskon? isåfall vad heter dem?
Han har en lillebror som heter samuel.

har din pojkvän blogg ?:)
Nej han har inte blogg!

tycker du inte synd om rasmus som inte har några
vänner kvar?

Nej jag tycker inte synd om honom, han har visst vänner!
men han är inte med dem ofta, utan mest i skolan.

när ska ni förlova er?
När min pojkvän friar till mig, haha.

vad använder du för preventiv medel?
Använder p-stav. Hade Ppiller men jag klarade inte av det!

har du och rasmus funderat på barn?
nej! jo typ i framtiden kanske.

hur ofta do you bazz?
HAHA, okey gansta! men jag tänker inte berätta för dig!

vart köper du dina kläder?
i vilket centrum, oftast?
Jag köper mina kläder på gina, holmlunds,monki, weekday h&m.

vad heter din bästa vän?
det är min pojkvän.


Kommentarer
Postat av: josefin

funderar också på p-stav, kostar det något ? kan man bara be om det på ungdomsmottagning eller.. ?

2009-09-05 @ 19:14:26
Postat av: längeleveelsaochrasmus!!

tack för svaren sötnos :) hoppas han friar till dig väldigt snart :D hehe

2009-09-06 @ 13:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0