21.31

Min pojkvän gjorde min fina header åt mig!
Är galet nöjd med den den här gången faktikst, riktigt fin.
Förlåt min uppdatering den har vart sämst men helg is helg.

Det är bara 5 dagar kvar, bara 5 små korta dagar kvar tills
allting smäller. Jag fyller faktiskt år! och min helg är redan planerad!
Min älskling ska överraska mig på fredag & lördag! det blir så bäst.
Tummen upp för födelsedagar, yeh right. Åh! har önskat mig massa
med pengar så jag ska fan shoppa som aldrig förr! me love love love.

Imorgon den 7/9 ska jag till skolan. Börjar klockan 9-vill-inte-det
Slutar sent, eller sent & sent. Men inte halv ett som jag borde göra?
Ska hem & ta det lugnt faktikst. Plugga/äta/sova. det är roligt det ..

Nu ska jag faktikst ringa min älskling, eller be honom ringa mig!
ska prata om det ena & det andra innan jag somnar. Sover bättre då.
Ska uppdatera ett morgoninlägg med outfit och sådär ifall jag hinner.
Annars så får ni sova så gott i natt & drömma massa drömmar om mig!

Tänkte lägga in bilder på mig & älskling från förra året, dem första bilderna.
det här var den absolut första bilden jag tog på honom.

hemma hos honom typ efter en månad ungefär


hos en gammal kompis! också efter bara någon månad.





Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så fina tillsammans ! :') <3

2009-09-06 @ 21:45:07
URL: http://notlisteniing.blogg.se/
Postat av: sara

NI ÄR PARET PERFEKT! utan tvekan.

2009-09-06 @ 21:56:39
Postat av: amanda

åh söta bilder ! :o <333333333333

2009-09-06 @ 21:58:49
Postat av: elli och ella

Å vad söta ni är. Det är menat att det ska vara sådär.

2009-09-07 @ 19:52:12
URL: http://elliochella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0